Online edukacija: Aktivno upravljanje društvenim mrežama

400 kn

Što dobivate?

Edukacija je podijeljena u osam lekcija, od kojih svaka traje otprilike pola sata, te tri dodatne kratke lekcije kako bi naučili dovoljno da vaše upravljenje društvenim mrežama postane uspješno.

Ona nam služi da bismo lakše pratili materiju edukacije te ujedno da ispunjavanjem zadanih dijelova lakše odredimo naše početno stanje, cilj, idealnu publiku itd.

Dobit ćete link s jedinstvenom lozinkom i dugoročni pristup lekcijama. Zbog toga možete sami izabrati kojom ćete brzinom pregledavati lekcije i prilagođavati ih svojim potrebama.

Lekcije su sljedeće:
1. Postavimo prioritete na društvenim mrežama
2. Istraživanje prije akcije
3. Uredimo profile
4.1. Kvalitetan sadržaj na Facebooku
4.2. Kvalitetan sadržaj na Instagramu
5. Proširimo publiku
6. Pretvorimo pratitelje u kupce
7. Izmjerimo rezultate

Dodatno:
1. Kako otvoriti poslovnu Facebook stranicu
2. Kako otvoriti poslovni Instagram profil
3. Alat CANVA i njegove prednosti u stvaranju vizualnog identiteta

Primjerima ćemo pokazivati kako univerzalan pristup marketingu na društvenim mrežama prilagoditi području specifičnih sektora turizma i baštine. 

Ispunite obrazac i javit ćemo Vam se u najkraćem roku s detaljima o plaćanju i načinu pristupa edukaciji.

Zanima Vas detaljnije o samoj edukaciji? Odlično! Evo informacija za svaku lekciju što se u njoj nalazi.

U ovoj uvodnoj lekciji upoznajemo se sa sadržajem edukacije Aktivno upravljanje društvenim mrežama.
Ujedno postavljamo prioritete kako se ne bismo izgubili u moru mogućnosti koje društvene mreže kao marketinški alat nude, već da se fokusiramo na ono najvažnije na korist našeg poslovanja i turističkih/baštinskih  usluga koje nudimo. 

Da bi postigli stvaran uspjeh na društvenim mrežama, prije svega moramo sami biti sigurni koje je naše početno stanje (početna točka) i gdje želimo ići. U ovoj lekciji postavit ćemo kratkoročne i dugoročne ciljeve za naše mreže, definirat ćemo idealnog kupca što je zasigurno najvažniji dio ovog početnog planiranja. Potom, pričat ćemo o konkurenciji i kako nam ona može pomoći da naša prisutnost na društvenim mrežama bude što bolja.

Kada vaša publika posjećuje vaše Facebook i Instagram profile, jeste li sigurni da su ti profili vizualno dovoljno atraktivni da zapljene njihovu pažnju i pretvore ih u trajne pratitelje i kupce? Također, jeste li sigurni da imate istaknute sve informacije i to na mjestima na kojima bi one trebale biti? Ovom lekcijom bavimo se upravo time – kako da nam Facebook i Instagram profili budu kvalitetno pripremljeni kako bi postali glavni poticaj u pretvorbi naše publike u kupce.

Društvene mreže nazivaju se “društvene”, a ne “prodajne” mreže s razlogom. Prilikom izrade našeg sadržaja trebamo kombinirati tri vrste: 1. zabavni sadržaj (fun content) 2. sadržaj koji podučava (learning content) 3. prodajni sadržaj (selling content). U ovoj lekciji naučit ćemo kako izraditi sadržaj da on bude što relevantniji našoj publici i da ih od pasivnih promatrača potakne na akciju.

Sadržaju na Instagramu treba posebno posvetiti pažnju kako bi vizualno bio ujednačen i time doprinosio atraktivnosti našeg “feeda”, odnosno našeg profila. Jeste li se ikada pitali kakvog formata trebaju biti fotografije za Instagram? O tome ćemo također govoriti i naučiti koji format treba preferirati.

Fokus ove edukacije nije na plaćenim oglasima Facebooka i Instagrama, nego na tzv. organskom dosegu. Neće biti potrebno uložiti novce, nego vrijeme i znanje. Upravo u ovoj lekciji naučit ćete neke alate i trikove kako da dosegnete što veći broj korisnika, potaknete ih da vas zaprate i u konačnici da postanu vaši kupci.

Iako ne postoji nikakva tajna formula kako da odjednom svi vaši pratitelji kupe vašu uslugu ili proizvod, ipak postoje načini kako da si šanse za takav scenarij višestruko povećate. U ovoj lekciji ponovit ćemo pristupe koje smo već spomenuli i kojima potičete svoje pratitelje na kupnju, te ćemo spomenuti i neke nove.

Kao što je važno u početku postaviti ciljeve, tako je s vremena na vrijeme podjednako važno provjeriti jesmo li na dobrom putu. U ovoj lekciji skrenut ću vam pažnju na analitiku Facebooka i Instagrama i koje dijelove biste posebno trebali pratiti ako djelujete u turističkom sektoru.

U dvije kratke lekcije vodit ću vas kroz otvaranje poslovnih stranica Facebooku odnosno poslovnog profila na Instagramu, te kako ih spojiti a biste si olakšali posao objave sadržaja.
Trećom dodatnom lekcijom upoznat ćemo besplatni alat CANVA koji je vrlo korišten od strane marketinških stručnjaka i čije dizajnerske predloške možemo odlično iskoristiti u stvaranju vlastitog vizualnog identiteta na društvenim mrežama.

Odlučili ste svladati društvene mreže i naučiti ih uspješno koristiti? Priključite se edukaciji

Aktivno upravljanje društvenim mrežama.

Close Menu